loading...
حیدری وب بزرگترین سایت دانلود

آخرین نرم افزار های ایرانی و به روز شده در اینجا با همکاری سافت98

نیستان دانشنامه فارسی نسخه 17

 
Neyestanنرم افزار Neyestan 17 یک دانشنامه فارسی می باشد که اطلاعاتی همچون پزشکی، فلسفه، ادبیات، داستان کوتاه، نجوم، مذهبی ،صنایع غذایی، تاریخ، جغرافیا، هنر و بخش های دیگر را دارا می باشد. نرم افزار نیستان در نوع خود کم نظیر بوده و توانسه است از زمان انتشار (فروردین۱۳۹۱) تا هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.
شما تو اینترنت دنبال چی هستین؟؟ چی؟ ورزش؟ / شعر؟ / تاریخ؟ / فلسفه؟ / آشپزی؟ / طنز؟ / پیامک؟ / آهنگ پیشواز؟ / ترفندهای رایانه؟ / مطالب ترسناک؟ / عکس؟ / فیلم؟ / آهنگ؟ / ... اگه بگم همه ی اینا به علاوه خیلی چیزای دیگه توی یه نرم افزار رایگان هست باورت میشه؟! نه؟ پس بهتره واسه یه بارم شده نیستان رو دانلود کنی.
                                      دانلود
 
 
No HiddenNo Hidden 2.2 ویروس های جدیدی که در اکثر دانشگاه ها و مراکز پُر کامپیوتر وجود دارند وارد فلش شده و پوشه های آن را مخفی می کنند و میانبری برای آنها قرار می دهند که با زدن آنها ابتدا خود ویروس فعال شده و سپس پوشه در پنجره جدیدی باز می شود. برای رفع این مشکل شروع به ساخت نرم افزاری با امکانات خوب برای رفع این مشکل شدیم که روش کار‌ با آن بسیار ساده می باشد و کافی است ابتدا اتوران سیستم خود را غیر فعال کنید سپس فلش را به سیستم بزنید و بدون اینکه فلش را باز کنید نرم افزار را باز کرده و از لیست کشویی اولی درایو را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه "خارج سازی تمامی موارد در فلش دیسک از حالت مخفی شدگی سیستم” کلیک نمایید. حال سیستم از شما می پرسید درایور مورد نظر را برای چک کردن موارد باز کند تا بتوانید در داخل فلش فایل ها را چک کنید. در مواردی جدید فایل ها درون پوشه ای با نام خالی Rename می شدند که در نسخه 2.2 این مورد رفع شده و به نام My Recovered Folders این پوشه تغییرنام داده می شود تا شما بتوانید فایل های خود را داشته باشید .
دانلود
 
 
NetYarنت یار ( همیار اینترنت ) نسخه 2.0 امروزه گشت و گذار در اینترنت بخشی جدا نشدنی از زندگی ما را فرا گرفته و رفتن به سایت های مختلف مانند سایت‌های دانلود، علمی، بازی، سرگرمی، خبری و... جزیی از کارهای روزمره مان را تشکیل میدهد.
اما گاهاً مشکلات و کمبودهایی هم در این موارد بر سر راه قرار میگیرند که امروزه به یکی از نگرانی‌های مهم کابران اینترنت تبدیل شده است.
هم اکنون آزمایشگاه نرم افزاری پیشرو برای رفع این مشکل اقدام به طراحی نرم افزار بسیار کاربردی نت یار (همیار اینترنت) کرده است.
مطمئناً برای شما هم پیش آمده که در سایت‌های زیادی ثبت نام کرده باشید و به علت نصب دوباره ویندوز، ویروسی شدن یا به هر دلیل آدرس و مشخصات بسیاری از سایت‌های مورد علاقه تان را فراموش کرده یا از دست داده باشید.
با استفاده از نت یار میتوانید آدرس و مشخصات تمام سایت‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و حتی بعد از نصب مجدد ویندوز و یا  ویروسی شدن کامپیوترتان هیچ نگرانی برای از دست دادن مشخصات سایت‌ها و اکانت‌های خود نداشته باشید.
نت یار که توسط علی نصیری طراحی شده نرم افزاری بسیار کاربردی و با امکانات فوق العاده هست که مدیریت سایت های مورد علاقه و نیاز شما را آسان کرده و به راحتی میتوانید تمام مشخصات سایت مورد نظر خود را در نت یار ثبت و مدیریت کنید.
                                       دانلود

نرم افزار فاکتور نسخه 3.2.0.280

 
faktorنرم افزار فاکتور نسخه 3.2.0.280 یک راه حل برای انجام امور مختلف مالی و اداری و شخصی می باشد . از آن می توان در انواع کارهای مختلف استفاده کرد . این نرم افزار بر طبق طرحانه ( برگ ) که به آن داده می شود محاسبات ، دریافت داده ها و موارد خروجی را انجام می دهد .
از این نرم افزار می توانید در کارهای مختلف استفاده نمایید .
موارد کاربرد این نرم افزار می تواند شامل : صدور و چاپ فاکتور ، دفتر معین و انواع اوراق مالی ، چاپ چک و اوراق مشابه ، چاپ نامه های اداری ، چاپ انواع گواهی ، دعوتنامه ، کارت و ... بصورت تکی و گروهی باشد .
دانلود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حیدری وب طراح و برنامه نویس محمد حیدری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام بخش سایت بیشتر لذت بردید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    نرم افزار

    1- نرم افزار های کاربردی

    2-نرم افزار های مدیریتی

    3-نرم افزار های ویندوز

    4-نرم افزار های رایگان

    گالری تصاویر

    مرکز فیلم ورسانه

    آهنگ و فول آلبوم

    موبایل

    آپلود فایل

    فروشگاه
    خدمات اس ام اس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,016
  • کدهای اختصاصی

    حیدری وب